BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 30, 2009

2008-2010



2008=form3sekolah di TAMAN RIA JAYA . best sekolah disitu ! sbb ade cousin aku iaitu NABILAH . die budak pndai meyh , aku nie agk rendah skit dari die . haha XD time msuk sekolah tue , aku mmg tak kenal sesapa lagii , aku cume berkawan dgn spupu aku saje . rehat pun dgn die . mbe2 die agak peramah juga aa , tnye dok mane ? sekolah mane sblum nie ? name ape ? mcm2 la dorg tnye . aku cume jwb spatah jee . haha XD . biasa laa , 1aku malu skit dgn new friends . dah lame2 tue aku jadi dri aku aa . ckp bnyk pulak . kalhkn org laen ! hahaha . and aku juga dpt mmbe laki yg sgt baek dgn aku , ajan , shah , apit , shahrul and sape lagi ntah . haha XD . lupe dah . dorg tue laa yg tolong aku ape sume . seminggu lebih tue , dorg mula aa , ajk lepak . so , mmg happening laa . hahaha . kenangan yg tak dpt dilupakn , cewah ! haha


2009=form4 agak laen sedikit aa coz , bnyk kerja kursus yg perlu dbuat . kalu tak buat , cikgu mula laa mmbebel 24jam . haha XD course yg aku amik skunk nie , sastera tassawur n ert aku amik yg senng sbb aku suke . haha XD tak mmbebankn aku sgt . ehehe . tapi , aku mint jugak . nk mendalami sastera :) . ilove it !


2010=form5 , fuhlamak ! sekejap nye aku sudah mahu menghadapi SPM ! wah , mcm mimpi saje . so , aku taktau lagi aku msuk kelas pertama atau kedua , tggu saje !! hee . byebye !

0 comments: